FANDOM

Niebiański miecz gromadzący chmury - magiczny miecz mający na celu wybranie godnej osoby do nauczania bogów o ludziach. Przenosi on naszą bohaterkę do akademii, po czym zmniejsza się do rozmiaru zawieszki od naszyjnika.

☀ Wygląd Edytuj

Miecz Edytuj

Jest to dość proste ostrze wykonane z jednolitego zielono-szarego stopu metali nie posiadający żadnych większych zdobień za wyjątkiem run na rękojeści.

Naszyjnik Edytuj

Wygląd miecza się nie zmienia a sam zmniejsza się jedynie do wielkości medalionu i zostaje zawieszony na ciemnym rzemyku.

☀ Działanie Edytuj

Miecz został wysłany przez Zeusa na poszukiwania człowieka godnego nauczać bogów a ten jeden właściwy dotykając go teleportował się do akademii.

Można również zakląć w nim wspomnienia i uczucia co zrobiono w odcinku 12 próbując uratować Baldera.

☀ Właściciele Edytuj

Miecz należał wcześniej do Takeru (Obecny w akademii Takeru został sprowadzony z przeszłości gdy miecz nie należał jeszcze do niego ,dlatego nie upomina się o swoją własność.) Niewiadomo jak przeszedł w posiadanie Zeusa ,lecz ten wiedział natomiast ,że ostrze dokona wyboru odpowiedniego człowieka. Przez ten fakt po wyborze Yui na nauczycielkę bogów miecz stał się jej własnością.

☀ Ciekawostki Edytuj

  • Thoth powiedział, że miecz w końcu poprowadzi Yui i tak się stało w odcinku 12.
  • Zmniejsza się i powiększa w zależności od potrzeby posiadacza.
  • W grze widoczny jest na tylko jednej ilustracji.