FANDOM

Anubis Ma'at (アヌビス・マアト Anubisu Maato) - jest Egipskim Bogiem Zmarłych i jednym z głównych bohaterów Kamigami no Asobi.

☀ Wygląd Edytuj

Anubis nosi prostą fryzurę która nazywa się bob. Charakteryzuję się ona tym że ma dłuższy przód i krótszy tył. Na włosach ma również dwa pęczki przypominające uszy. Zamiast normalnego mundurka szkolnego, na górze nosi skafander odsłaniający mu brzuch i na ramiona założoną kurtkę z szkolnymi sygnaturami. Jego dolna garderoba to brązowo-szare spodnie za kolana, przewiązane czarno-białym paskiem w pasie. Nosi sandały zrobione ze złotych pasków. Są wzorowane chyba na gladiatorskich butach. Jego paznokcie są pomalowane na czarno.

W formie boga jego strój bardziej przypomina odzież ze starożytnego Egiptu. Pojawiają mu się również uszy zamiast pęczków, ogon i pazury. Podobnie jak reszta bogów jego oczy zmieniają kolor na złoty.

☀ Osobowość Edytuj

Anubis jest nieśmiały i rzadko kiedy pojawia się publicznie, zazwyczaj ukrywa się w cieniu.Pomimo nieśmiałości jest również ciekawski. Używa słów, które tylko Toth potrafi zrozumieć (Wnioskuję że mówi po Egipsku). Najpierw ufał tylko Tothowi, ale z czasem otwiera się również na resztę. Swój czas wolny przeważnie spędza na zwiedzaniu,lub dotrzymując towarzystwa Tothowi w bibliotece.

RelacjeEdytuj

AnimeEdytuj

GaleriaEdytuj

☀ Ciekawostki Edytuj

  • Jego ogranicznikiem jest kolczyk do pępka z perłą.
  • Jego nazwisko pochodzi od pióra prawdy Ma'at.
  • Do ochrony Yui stworzył specjalną lalkę o imieniu Mie.
  • Nie lubi słodkich potraw

Historia Edytuj

Ta kategoria posiada jak na razie osobny artykuł:
Historia Anubisa

Sekcja w trakcie rozbudowy. Prosimy o cierpliwość!

Nawigacja
Główna postać Yui Kusanagi
Bohaterowie główni Loki LaevateinApollon Agana BeleaHades AidoneusTsukito TotsukaBalder HringhorniTakeru TotsukaThoth CaduceusAnubis Ma'at
Bohaterowie poboczni Dionysus ThyrsosThor MegingyoruzuZeus KeraunosAkira TotsukaMelissaMie
Pupile UsamaroPegaz